Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fotók a férjemről – fórum

A topicindító hozzászólás:

Van egy hobbym: imádom a férjemet fotózni, videózni szex közben, vagy csak egyszerűen szexi fotókat készíteni róla. Ebben még nincs is semmi különös, de ami már szokatlanabb egyesek számára, az az, hogy majd megőrülök (vagy már meg is vagyok?), hogy eldicsekedhessek vele más nőknek! Szeretném tudni, mi erről a kívülállók véleménye? Ez valóban egy hobby? Vagy exhibicionizmus? Vagy perverzió?

[…] Én nem szeretném magamat látni ezeken a felvételeken. Én ettől "lelombozódnék", márpedig ennek az egésznek épp ellenkező a célja. Nálunk valamiért ez vált be.

És szemezgetés a többiből:

[...] én is csináltam már képeket épp aktuális pasimról... az egészben az tetszik, ahogy eleinte tiltakoznak, aztán általában én már le is mondok a dologról, amikor megkérdezik, h hol a fényképezőgép? :-))
csereügyletben benne vagyok ;-)

------------------

Éljenek a bátor férjek!!!

------------------

Szia Darki!
Nagyon kellemes úr a férjed, minden elismerésem!

------------------

Szia Harmincas! Igazán gyönyörű a férjed, és nemcsak gyönyörű, hanem bátor is...
Küldenék egy "borotválkozás" előtti képet, kicsit kevesebb ruhával :))

------------------

Az arcát? hm... tényleg jó lenne, de ahhoz még gyűjtjük egy kicsit a bátorságot, addig nézzünk egy kicsit lejjebb, "munka közben":

------------------

Csak gratulálni tudok!!!!!!Nagyon bátrak vagytok,minden elismerésem.Csak ismételni tudom magam:nagyon dekoratív a pasid!!!

------------------

nincs valakinek olyan videofelvételel amit a ferjedröl csinált miközben az úr alszik?
Mondjuk az alsógatyáját félrehúzta stb...
Szivesen cserélnék ilyen kukkolos anyagokat.
Üdv: mari

------------------

Egyre forróbbak ezek a képek...
Gratulálok, nagyon tetszik. Nekem csak ex-pasis képek vannak, tehát nem férj, az is jó? Már fűzögetem az illetékest...

------------------

[…] nagyon tetszenek az itt megjelent férjek, rájuk be tudok indulni.

------------------

Ne csüggedjetek Lányok !
Mindig lesznek fanyalgók és kötözködők.
A többi 130 pozitiv véleménnyel azonosuljatok és ne reagáljatok a gonoszkodó megjegyzésekre. Sok ember nem tud kiszabadulni a saját erkölcsi vagy egyéb korlátai közül.

------------------

Szepek akepek, es nagyon szexi a ferjed es az occse is! Az occset is Te fotoztad le?
Szoval szerintem szuper az alakja mindkettojuknek, a ferjedbol amiket lattam, szep barna a bore. A szokek nem az en eseteim speciel, de osszessegeben jo volt megnezni a kepeket, es meg fogom mutatni a kedvesemnek is (szereti o is az ilyen hazi fotokat) Nyulesz

Szia nyulesz!
Koszonom az elismero szavakat! Termeszetesen en fotozom mindkettojuket. Sajnos az ocsi mar kiszallt a dologbol az utobbi diben nem igazan jut ra ideje amit tiszta szivbol sajnalok, mert kellemes volt vele dolgozni. Azert az oreg napjaimra maradt meg parszaz kep rola is:-))
A szokeseghez csak annyit tennek hozza, hogy eredetileg o sem az:-)) Az otlet akkor jott, hogy szoket "faragok" belole amikor a site-t megcsinaltam neki. A dologhoz hozzatartozik, hogy az itteni nok valahogy kimondottan ezt a szint kedvelik. Ne kerdezd miert nem tudom ra a valaszt, de a forgalom is ezt igazolta.
Szia: Gerda

Nekem is küldhetnél egy pár képet privibe a férjed öccséről.
Köszönettel,
WL

------------------

Egyáltalán nem tartom perverznek, ha valaki büszke a csodás férjére és a férj is büszke a szép testére.
Eddig is mutogatták a feleségek másoknak a fényképeteket, hogy milyen jó faszi a férjem. Csak addig papiron, most van internet, most azon.

------------------

Mi is szoktunk fotózni és bemutatni magunkat. Először feleségem jött elő az ötlettel, de én el sem tudtam magamról képzelni. Viszont feleségem meggyőzött - akkoriban úgyéreztem, hogy rávett - és kb. 3 éve feltettük az első fotóinkat...

Akkor gratula!
És a feleségedhez is, hogy engedte felrakni a rólad készült képeket. A legutolsó volt a legjobb.

------------------

nyulesz! Isten hozott a Bátor Férfiak táborában!
Köszi neked is, meg annak is, aki rábeszélt!
------------------

újból engedett képet feltenni. Ma jó hangulatában volt :-)

"újból engedett......" Nem valami engedékeny, de ilyen is van.
Formás!

Finom, formás férfi segg ....így reggel meg kiváltképp;-)
Gratula!!!

nagyon fincsi lehet

HÚÚÚÚÚÚ! az annyát! nyami nyami. puszi az úrnak a többit intézd TE!

Kis Drága!
Nagyon csinos Kukikád van!!!

------------------

Szerintem a párod is kiváncsi lenne a visszajelzésekre. Az urak többsége szereti ezt, csak nem akarja elismerni.
Tehát hajrá!!!!!!

------------------

fütyköst is,fütyköst is!

------------------

Formás karok! Biztosan jó lehet közöttük!
Grat. a párodhoz!

------------------

Hosszú történet, a lényeg, hogy én szerettem volna, ha megörökítődik a szépsége. Ami ugye, mulandó... A férjecském nem modell, de akár az is lehetne :) Hogy úgy mondjam, annyira tetszett neki, hogy talán lesz második sorozat is...

------------------

sziasztok.Párom kukija a műpinával. hogy tecik nektek?

:o) nagyon tetszik :))))))))))))))

Kis drága, a mű helyett az én pinám szebben mutatna...

 

Itt pedig az eredeti fórum.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pinamkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr23936581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Spiegelmann Laura · http://lauramanga.blog.hu 2008.01.27. 13:19:34

A fotózásról van nekem azért egy szép élményem is, http://lauramanga.blog.hu/2008/01/01/mindent_a_pinamrol valahol a közepe táján olvasható. Egyébként pedig mégiscsak igazam lehet: Rohadjon meg minden férfi. (http://lauramanga.blog.hu/2007/08/02/einstand_1)

Egon · pinamkivan@gmail.com 2008.03.11. 12:25:25

Szabad vagyok,add nekem a tiédet.Bár nem láttám a fotókat,állitom,magam is jól festenék testi szépségemmel,még igy negyvenhét évesen is.Szabad vagyok,tehát,csak ki kell nyújtanod a kezed,hogy elérhess...

vekapotajap 2008.05.14. 05:28:32

Регистрация доменов в зоне RU по 115 рублей за год, подробности на сайте - www.rusureg.ru, icq - 575225

Ismeretlen_84838 2008.05.14. 13:11:33

Valaki lefordítaná?

Ismeretlen_72184 2008.05.14. 23:23:02

Azt mondja, tud Russian bride-ot, 115 rubelért. Lehet vele icq-zni is előtte, de úgy kicsit drágább.

Ismeretlen_84838 2008.05.14. 23:31:28

úgy érted, russian fiance-t

Ismeretlen_72184 2008.05.16. 01:03:25

persze, úgy, csak félreolvastam. csodálkoztam is, hogy mi van.

Ismeretlen_84838 2008.09.08. 13:35:39

brumi, lécci majd állítsd be, hogy csak cenzúrázás után jelenjenek meg a kommentek!

Ismeretlen_16731 2008.09.08. 23:30:48

beállítottam, Dani ki hitte volna, hogy egyszer ide jutunk?

Ismeretlen_84838 2008.09.10. 18:39:02

"ki érti ezt, ki érti ezt? én nem"
süti beállítások módosítása