Tankcsapda: Fordulj fel (énekli: Lukács Lívia)

Aludnék, de a könyököd nyomja a hátam.
Lehet, hogy hülye vagyok, de többet vártam.
Ezen az ágyon kettőnknek kevés a hely,
Vagy fordulj a fal felé, vagy fordulj fel!
Dübörög a diszkó, vakulok a fényektől,
Lemaradtál baby újra a lényegről.
Te nem akarsz többet, csak egy pár lökést,
De ha itt maradsz, beléd rakom a kést, úgy éljek.
Ne várd meg, amíg én fogom be a szádat,
Néhány hímringyó lelke már így is rajtam szárad, baby.
Ne várd meg, amíg én fogom be a szádat,
Ne várd meg, amíg én fogom be a szádat,
Néhány hímringyó lelke már így is rajtam szárad.
Ezen az ágyon kettőnknek kevés a hely,
Fordulj a fal felé, vagy fordulj fel!
Te nem akarsz többet, csak egy pár lökést,
De ha itt maradsz, beléd rakom a kést,
Good Bye! ! !

még több szerelmes dal itt

(Rejtvény: vajon milyen pozícióban helyezkedhet el, illetve milyen testfelépítéssel rendelkezhet a lírai én és partnere? v. ö.: "a könyököd nyomja a hátam" illetve: " Fordulj a fal felé". Tehát: hogyan nyomhatja a partnerének háttal fekvő lírai én hátát a felé fordulva alvó partner könyöke? A megfejtő jutalmat kap!)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pinamkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr38936603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrhm 2008.07.03. 13:01:43

hat nem kotekedni akarok, de nekem teljesen vilagos a pozicio... szep sorjaban, balrol jobbra (vagy akar jobbrol balra): agy szele, koltoi en arca, koltoi en hata, himringyo arca, himringyo hata, fal. koltoi en altal kivanatosnak tartott elrendezes: agy szele, koltoi en arca, koltoi en hata, himringyo hata, himringyo arca, fal. ettol nem lesz kevesbe idiota, viszont legalabb en kapok egy teljesseggel virtualis jutalmat. ujje!

Ismeretlen_84838 2008.07.03. 14:10:25

Köszönöm, de nekem továbbra sem világos, hol a könyök. Hímringyónak nagyon rugalmas ízületei kell legyenek, ha a könyökét az oldalán fekve előrefelé tartsa. Kipróbáltam, nem túl kényelmes. Próbáld ki te is, ha el tudsz úgy aludni, tiéd a jutalom.

alapból jóképű hímsoviniszta 2008.08.07. 15:16:08

na akkor elmagyarázom a női agynak is: a költő fekszik a FALHOZ KÖZELEBBI oldalon, ő maga a fal felé fordulva. csaj (az ágy nem fal felőli részén) háttal a költőnek feszülve könyökével az életére tör. Erre gondolja szegény LACI költőnk, hogy inkább forduljon Ő IS a fal felé, akár karolja is át, bármennyire taszító is már, csak ne nyomja a könyökével a hátát, de persze inkább forduljon fel... Remélem világos, de ha nehéz lenne, lerajzolom.

Ismeretlen_84838 2008.08.07. 16:20:22

NAGYSZERŰ!!!!!! köszönöm, így már én is értem. a jutalom az, hogy te választhatod a következő bejegyzés témáját. jól hangzik, ugye?

alapból jóképű stb.stb. 2008.08.08. 08:05:06

Szuperül hangzik.... Legyen a következő téma a blog íróinak fényképes bemutatása. Légyszíves! Köszi!
süti beállítások módosítása