A férfi, ha tiszteli a nőt

Reggel nyolckor felkaptam magamra párom fehér kombinéját, egy feszülős farmert, és ebben a cseppet sem férfias, de annál erotikusabb öltözetben elindultam kitakarítani a pultunkat a Fesztivál idejére. Söpörtem, felmostam, hűtőt sikáltam, árut pakoltam, csokit ettem a szünetekben, dezodoráltam és mentes ásványvizet ittam. Nap végére csillogott villogott a sátrunk a pulttal együtt, ahová másnap jöhettem bájos mosollyal sört csapolni.

Egy napig részese lehettem annak a nőies erőnek, amivel a világ kézzel fogható része felépül. Fáradtság, öröm és tisztelet járta át minden tagomat, miközben papírra vetettem a következő gondolatokat.

Tisztelet annak a nőnek, aki a benne rejlő teremtő erőt nem hatalmaskodásra és elnyomásra fordítja, hanem a világ javát szolgáló alkotásra.
Tisztelet annak a nőnek, aki fizikai és lelki erejét nem pusztításra és megfélemlítésre, hanem védelemre és a biztonság megteremtésére fordítja.
Tisztelet annak a nőnek, aki éles elméjének erejét nem más nézetek elnyomására, megvilágosult vallási vezetők szavainak kiforgatására, választ kerülő hazug, politikusi körmondatokra fordítja, hanem a bölcsesség továbbadására, a tisztánlátás elősegítésére.
Tisztelet annak a nőnek, aki képes a csendre, hogy meghallja a fontos szavakat.
Tisztelet annak a nőnek, aki békét kötött egójával és nem kell nap mint nap státuszszimbólumokkal, hazug viselkedéssel és szerepekkel megvesztegetnie azt.
Tisztelet annak a nőnek, aki tiszteli a selyemfiút, és nem veti meg emberként azt, akinek szolgálatait élvezi.
Tisztelet annak a nőnek, aki a Férfit és nem a szőkét, barnát, izmosat, formás fenekűt, soványat, bicepszeset, beszédeset, csendeset, donjuant, félénket keresi.

Az erős és okos férfiak dícsérete itt.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pinamkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr80972161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rachelka 2009.03.02. 08:53:51

hú, ehhez még korán volt :(

4544042 2009.03.12. 19:36:08

Aranybánya ez az anoha blog, úgylátom.
süti beállítások módosítása